گزارش شهردار مشهد بعد از ۲ روز عملیات مداوم| پیش بینی بودجه برای جبران خسارات ناشی از سیل مردم + فیلم رفع تمام آب‌گرفتگی‌ها در مشهد | آمادگی مدیریت شهری برای بارش احتمالی جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطعی برق در برخی از مناطق مشهد (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) ویدئو| تخریب دیوار اراضی متعلق به آستان قدس در خیابان سپاه| آمادگی مشهد برای سیلاب احتمالی در روز جمعه (۲۸اردیبهشت۱۴۰۳) آغاز مجدد بارش شدید باران در مشهد | آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادرسان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پشتیبانی ویژه ستاد اجرایی فرامین امام(ره) از مناطق سیل زده خراسان رضوی و مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجموعه شهرداری از کمک‌های جهادی حمایت می‌کند برآورد خسارت ۱۰۰ میلیاردتومانی سیلاب در کلات نادری (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: بیشتر محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی باز هستند + فیلم آخرین وضعیت سیل در نیشابور از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) خسارت لوازم خانگی و ساختمان‌های تخریب‌شده سیل مشهد پرداخت خواهد شد روایت اهالی سپاه۶۹ منطقه سیدی مشهد از سیلی که زندگی‌شان را با خود برد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس استقرار و کمک‌رسانی تیم ویژه مقابله با بلایای طبیعی ارتش در مناطق سیلابی مشهد پاکسازی فضای سبز شهری بعد از سیلاب روز گذشته مشهد تردد در مسیر روستا‌های گردشگری طرقبه شاندیز ممنوع شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی در پایانه مسافربری مشهد طبق روال عادی انجام می‌شود (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاور شهردار مشهد: آفت بزرگ برای نیرو‌های روابط عمومی و رسانه‌ای این است که به نیروی اداری تبدیل شوند سخنگوی سپاه پاسداران: ما در حوزه رسانه‌ای نتوانستیم مجاهدت کسانی را که مدیریت می‌کنند به اطلاع مردم برسانیم حاجی‌بگلو: اگر قصوری در سیل مشهد رخ داده باشد، حتما به مرجع قضائی معرفی می‌شود
سرخط خبرها

ضرورت تدوین طرح وسیع و مستمر در حوزه مهدویت

  • کد خبر: ۱۰۲۲۷۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
ضرورت تدوین طرح وسیع و مستمر در حوزه مهدویت
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های مهدوی مشهد، گفت: در عصر حاضر که به صورت شبانه روز ذهن جوانان ما مورد هجمه قرار دارد نیازمند توجه ویژه به مهدویت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از جمله ضروریات عصر حاضر، توجه بیش از پیش به فلسفه مهدویت و تطبیق آن با شرایط روز جامعه است؛ مسئله‌ای که ناگفته پیداست که باید برای تنویر بیشتر ابعاد آن طرح و برنامه‌های مداوم، جامع و عملیاتی وجود داشته باشد.

در این راستا، شهردار مشهد ضمن اشاره به اینکه نیازمند ارائه مفاهیم حوزه مهدویت در قالب‌های به روز شده و نو هستیم، گفت: برهمین اساس به تشکل‌های فعال در حوزه مهدویت، تدوین یک طرح عمیق، وسیع و مستمر مهدویت را برای اجرا در سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های مهدوی مشهد، افزود: در عصر حاضر که به صورت شبانه روز ذهن جوانان ما مورد هجمه قرار دارد نیازمند توجه ویژه به مهدویت هستیم.

وی اضافه کرد: برهمین اساس از تشکل‌های فعال در حوزه مهدویت درخواست می‌کنیم که در حوزه مهدویت برای همه اقشار جامعه پیر، جوان، زن، مرد، مذهبی، هیئتی و حتی غیرمذهبی و غیرهیئتی نیز برنامه داشته باشند و همه را تحت پوشش قرار دهند.

دلخوش به کمیت تشکل‌های مهدوی نباشیم

شهردار مشهد با بیان اینکه نباید دلمان را تنها به این خوش کنیم که ۳۰۰ تا ۴۰۰ تشکل مهدوی دور هم جمع می‌شوند و الفبای انتظار را ترویج می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت‌هایی مانند برپایی اجتماع منتظران بسیار خوب و مورد نیاز است، اما در کنار آن به اقداماتی عمیق هم نیاز داریم تا انتظار در عمق وجود جوانان نفوذ پیدا کند.

وی به برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: امسال که بهار را با مهدویت ادغام کرده ایم مفاهیم فرح بخش بسیاری ایجاد شده است؛ زیرا یاد امام زمان (عج) انسان را شاد می‌کند و به تکاپو می‌اندازد.

تدوین برنامه جامع سامان‌دهی حمایت از تشکل‌ها در سال ۱۴۰۱

معاون شهردار مشهد و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز د‌ر این مراسم گفت: برنامه جامع سامان‌دهی حمایت از تشکل‌ها درحال پیگیری و تدوین است و سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد.

حسین باغ‌گلی افزود: همچنین مقرر شد تا ۲۰۰ مجموعه مرتبط با تشکل‌های کوچک‌تر، هیئت‌ها و مساجد نیز با کمک شهرداری‌های مناطق فضا‌آرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->